Veelgestelde vragen

De winkel is van ontzettend veel groen voorzien en het aanbod wordt met een kritische blik samengesteld. De verzorgingsproducten zijn allemaal biologisch, de bestrijdingsmiddelen ecologisch en er wordt zoveel mogelijk de samenwerking met lokale/kleine ondernemers opgezocht. Er is een groot aanbod tweedehands potten te vinden in het kader van hergebruik en daarnaast zijn er natuurlijk ook verschillende formaten nieuwe potten te koop. Je leest hier meer over hoe The Green Submarine zo groen mogelijk onderneemt.

In de winkel kun je terecht met vragen over jouw kamerplanten en eventuele problemen waar je tegenaan loopt. Dit is uiteraard geheel vrijblijvend. Naast dat ik tips en tricks geef, is het ook mogelijk om een adviesplan af te nemen. Dit adviesplan houdt in dat je tegen betaling een plan ontvangt op basis van foto’s en/of een plattegrond, waar precies in staat welke planten je het beste op welke plek kunt zetten. Zo is je investering duurzaam en kun je zo lang mogelijk van je plant genieten.
Voor een klein bedrag wordt de plant aan huis bezorgd. Het gewenste levermoment kan worden afgestemd. Mocht je buiten Breda wonen, neem dan gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken.

Ja, zeker! Je kunt een cadeaubon aanschaffen in veelvoud van 5 euro. De bon is 2 jaar geldig, zoals op de bon vermeld staat.

‘Groene’ relatiegeschenken behoren zeker tot de mogelijkheden. Belangrijk is om in kaart te brengen wat het budget is per geschenk, wanneer de geschenken gereed moeten zijn en in welke oplage deze gerealiseerd moeten worden. Neem vrijblijvend contact op om samen de opties te bespreken.

Zeker! Om de mogelijkheden in kaart te brengen, kun je persoonlijk contact op te nemen.  Samen kunnen we kijken naar de wensen en wat haalbaar is op welke termijn. 

Denk jij dat je een product/dienst hebt dat goed past bij The Green Submarine? Neem dan gerust contact op om de mogelijkheden te bespreken. Belangrijk is dat de producten uniek zijn en met oog voor het milieu worden geproduceerd (dus denk aan MVO en het gebruik van duurzame materialen). Wie weet kunnen wij iets voor elkaar betekenen.
Het is helaas niet mogelijk om de producten die je in de winkel koopt te retourneren. Een plant is een levend product en de kwaliteit wordt beïnvloed door veel externe factoren, zoals de wijze van verzorging en de omgevingsfactoren. Daarom wordt in de winkel, voor je de plant afrekent, kritisch gekeken naar de kwaliteit. Voel je dan ook vrij om hier zelf ook op te letten.